lørdag 15. november 2008

Bilder som seier meir enn tusen ord.. og nokon ord

Iløpet av 15 timar flytid toucha ein innom fasen trøtt...

Og overtrøtt..

Muslimer tar også fly..

Its been a hard day`s night.. and i`ve been traveling like a dog..


Årets første Rio frukost!

Årets første kokkosnøtt!
Jentene med melonene.. nei, veeent.. kokkosnøttene!


Ein Atletisk nordboer kjøper mais med smør frå Copacabanas minst maisselger!

Rio kan vere ei bedragersk skjøge.. tropisk regnvær gjer underverker med mascaraen!

Alexsandra drar ein låt på den nyinnkjøpte flaska.. øøh.. gitaren!


Rentalmoneyhoney..:)


Surfshop!

Me liiiiike....!


Surfin` japanese style!


"Var det godt for deg også"?






3 Kommentarer:

Klokken 16. november 2008 kl. 07:52 , Blogger half man, half amazing sa ...

Super start på bloggen. Klare du å holde oppe publiseringsfrekvensen på dette nivået så snakker vi verdensrekord i blogg her. Og om du ikkje gidd skrive så mye kvar gang; så er det som du skriv kult å se bilder, også. Leiligheten dykkar ser jo suveren ut. Ikkje noe gammalt drit der, nei. Hvis eg spotta riktig ligg den berre eit steinkast fra stranda, og. Luksus.

Eg har forresten juica opp kontoen din, as requested. Pr. 16.11 kl 16:55 norsk tid har du no 6 461,28 tilgjengelig på brukskontoen din, og 10 000 blanke in the reserves.

 
Klokken 16. november 2008 kl. 12:43 , Blogger Tannstikka sa ...

Takker, det sett eg pris på..:)
Ska prøve å roe ned forbruket drastisk! Kor mykje var det største beløpet det var trekt for?

Leiligheita er veldig fin og ligg rett ved Copa (berre over veien så er du der), supert..:)

Tvile litt på at eg klarar å holde oppe dette nivået.. mest fordi det tar så jevlig lang tid å laste opp bilder.. :) Tar lang tid å få det slik som eg ve ha det fordi tekst og bilder ikkje legg seg der dei skal ifølge forhåndsvisninga.. håpløst opplegg!

Idag er eg blitt skrekkeleg raud.. surfinga tok knekken på det siste eg hadde av normal farge på kroppen, eg håpa det ordna seg relativt kjapt.. no skal vi på hippimarked på Ipanema, vi snakkes!

 
Klokken 16. november 2008 kl. 14:09 , Blogger half man, half amazing sa ...

Trur det siste trekket var 3700 eller noe sånt, men e fan ikkje heilt sikker. Kan det stemme? høres mye ut fra her eg sitt.. sjekker i morgo, litt seint no. Haha, ja sånne water sports e ein killer for kvit hud. Eg blei brent som faen på ryggen på kypros etter noen timer med snorkling. Då blir det sun-block fremover. Kor tid skal de begynne med skulearbeid?

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden